ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Ένα νέο εγχείρημα ξεκινάει....


Σήμερα γονείς της τάξης μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς για αυτό ,μου παρέδωσαν μια ψηφιακή βιντεοκάμερα .Έτσι δόθηκε η ευκαιρία μια πρωτοποριακή για το σχολείο μας  ιδέα,  η οποία  είναι πρωτοποριακή  και για τα σχολεία της ευρύτερης περιοχής της Ημαθίας  και  όχι μόνο ,να μπει σε εφαρμογή...Ένα μαθητικό κανάλι με εκπομπές που άπτονται των ενδιαφερόντων των μαθητών και μαθητριών μου- και που  βρίσκονται στα σκαριά εδώ και καιρό -ξεκινάει  πολύ σύντομα..
Το όνομα του καναλιού αποφασίστηκε χτες μετά από πολλές προτάσεις των παιδιών  και μετά από πολλή σκέψη..
Το μαθητικό κανάλι λοιπόν  "ΠΑΙΔΕΙΑ ΤV " σύντομα θα είναι κοντά σας..
Μια ιδέα μπορείτε να πάρετε από το τρέϊλερ που ετοιμάστηκε γι΄ αυτόν τον σκοπό..
Ελπίζω και εύχομαι να στηρίξετε τα παιδιά  και να τους δώσετε δύναμη να κάνουν αυτό που μπορούν καλύτερα..Να μαθαίνουν ανοίγοντας τους ορίζοντές τους..
(Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΤΡΕΙΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ "ΜΥΘΩΔΙΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ¨)

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Καλή επιτυχία στην προσπάθειά σας γι' αυτό το blog και καλώς ήρθατε στην blogoγειτονιά. Εκτός από μαμά, είμαι και εγώ blogger. Η σελίδα σας είναι πολύ όμορφη και καλοφτιαγμένη. Μόνο που μου φαίνεται πως οι γραμματοσειρές είναι λίγο μεγάλες. Αν ήταν πιο μικρά τα γράμματα, ίσως να ήταν πιο ευανάγνωστο το κείμενο. Επίσης, δεν είδα κάπου το gadget που μπορεί κάποιος να γίνει μέλος στο blog και να σας παρακολουθεί.
    Πολύ ωραία θεματολογία, μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστούμε πολύ για την επισήμανση..Ελπίζω τώρα να έχει καλύτερη μορφή και να ναι πιο ευανάγνωστο..Όσο για το Gadget θα το περάσω εγώ γιατί τα παιδιά ακόμα μπερδεύονται .Σαν δασκάλα τους σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια..Είναι μεγάλη υπόθεση για τα παιδιά να ξέρουν ότι υπάρχουν δίπλα τους άνθρωποι που δεν προσπερνούν την προσπάθειά τους.Είμαι σίγουρη ότι θα απαντήσουν αύριο και τα ίδια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eirini K ομορφο μπραβο στα παιδια ,καλη επιτυχια


    Nena K Μπραβο παιδια...Συγχαρητηρια .


    Maria A, Μπράβο στα παιδιά! Πολύ όμορφο το έχουν φτιάξει!


    Κώστας Μ. Πολλά συγχαρητήρια κοντα σας!

    Βιβή Β μπραβο παιδια

    Vaso Mirtseki Σας ευχαριστώ πολλλλλλλύ όλους...Θα μεταφέρω στα παιδιά μου τα ενθαρρυντικά λόγια σας...

    G Ki Μπράβο παιδιά!!! Συνεχίστε έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή