ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

συνεντευξη απο τον Αι-Βασιλη

Παιδι:Γεια σας. Οπως γνωριζουμε ειστε ο Αγιος Βασιλης,ετσι;

Αγιος Βασιλης:Χο,χο,χο,γεια και σε εσενα. Πως λεγεσαι;

Παιδι:Λεγομαι Κωνσταντινα και θα ηθελα να σας παρω μια συνεντευξη,για να σας γνωρισουν οι ανθρωποι καλυτερα.Σας εχω ετοιμασει μερικες ερωτησεις.Ας αρχισουμε!!!

Αγιος Βασιλης:Ρωτα με οτι θες θα σου απαντησω σε καθε ερωτηση

Παιδι:Ωραια,λοιπον ποσο χρονων ειστε;

Αγιος Βασιλης:Οι πιο πολλοι αυτη την ερωτηση με ρωτανε και τους απαντω πως ειμαι 1.800 ετων

Παιδι:Ποσα κιλα ειστε;

Αγιος Βασιλης: Χο,χο,χο!!!Το περιμενα οτι θα με ρωτησεις αυτη την ερωτηση.Λοιπον αν και κρατιεμαι σε φορμα τις μερες των Χριστουγεννων δεν μπορω να χασω πανω απο 2 κιλα. Τωρα νομιζωπως ειμαι περιπου 131 κιλα.Αλλα οταν επισκεπτομαι τα σπιτια σας για να αφησω τα δωρα σας,η μυρωδια απο τους κουραμπιεδες, τα μελομακαρονα,τα κουλουρακια μου σπαει την μυτη. Βεβαια δεν τρωω μονο εγω τα γλυκα που μου αφηνετε αλλα αφηνω και λιγα για τα ξωτικα μου και τους ταρανδους μου.

Παιδι:Ποτε εχετε την γιορτη σας;

Αγιος Βασιλης: Δεν υπαρχει μια ιδιεταιρη μερα που να εχω την γιορτη μου.Εξαλου καθε μερα ειναι γιορτη για εμενα

Παιδι:Πως λενε τους ταρανδους σας;

Αγιος Βασιλης: Πρωτος ειναι ο Κομετ,μετα ο Βιξεν,ο Ντονερ, ο Ντανσερ, ο Ντασερ, ο Κιουπιντ, ο Μπλιτσεν και τελευταιος ο Νιπλ και ο Ρουντολφ

Παιδι: Τα παιδια πως συνηθιζουν να σας γραφουν;

Αγιος Βασιλης: Καποια παιδια αφηνουν το γραμμα τους κατω απο το δεντρο. Καποια αλλα αφου μου το γραψουν αφηνουν το γραμμα τους ψηλα στον αερα και ετσι φτανει στο Βορειο Πολο. Ωστοσο καποια παιδια μου γραφουν με ηλεκτρονικο ταχυδρομειο. Τα περισσοτερα μου ταχυδρομουν τα γραμματα τους χρησιμοποιωντας γραμματοκιβωτια. Στα παλια χρονια τα παιδια εγραφαν το γραμμα τους το εβαζαν σε ενα φακελακι και το εριχναν στο τζακι. Ετσι ερχοταν κατευθειαν σε εμενα!!!!!!

Παιδι: Ευχαριστω πολυ για την συνεντευξη. Γεια σας!!!

Αγιος Βασιλης: Θα σας περιμενω και του χρονου για την επομενη συνεντευξη. Καλες Γιορτες!!!!!!!!!!

Κωνσταντινα Μ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου