ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

ANEKΔΟΤΑ!!!!!!!!

Ένας κλέφτης αποφασίζει να κλέψει ένα σπίτι πλουσίων. Το παρακολουθεί μαθαίνει πότε θα λείπουν και το βράδυ εξοπλισμέμος με όλα τα σύνεργα μπαίνει μέσα. Εξουδετερώνει το συναργερμό και εκεί που κλέβει ακούει μια φωνή.

- “Ο Ιησούς σε βλέπει και θα σε τιμωρήσει.”

Ξαφνιασμένος κοιτάει να δει από που έρχεται η φωνή αλλά μη βλέποντας τίποτα συνεχίζει τη δουλειά του. Οπότε σε λίγο ξανακούει τη φωνή να του λέει:

- “Ο Ιησούς σε βλέπει και θα σε τιμωρήσει.” Αποφασισμένος να δει από που έρχεται η φωνή βλέπει ένα παπαγαλάκι.

- “Εσύ μιλάς και με τρόμαξες;”

- “Ναι, εγώ.”

- “Μπα και πως σε λένε;” – “Όμηρο.”

- “Όμηρο; Μα καλά τι όνομα είναι αυτό για παπαγάλο;”

- “Γιατί είναι το Ιησούς όνομα για σκυλο;”

Στην οικογένειά σου ασχολείστε καθόλου με την μουσική;
-Βεβαίως. Η μητέρα μου παίζει βιολί, η αδερφή μου πιάνο και εγώ κιθάρα
-Και ο πατέρας σου; -Ο πατέρας μου τραβάει τα μαλλιά του.

-Ποιος είναι ο παρατατικός του ρήματος ξυπνώ;
-Κοιμόμουν.

Ξέρεις να μας πεις δύο αντωνυμίες;
Ποιος; εγώ;
Μπράβο παιδί μου.

- Τί ζει στην θάλασσα, το συναντάμε σπάνια και μας χαιρετάει;
- Η χελώνα χαιρέτα-χαιρέτα!

- Τί διαφορά έχουν τα γουρούνια από τα Πάντα;
- Τα γουρούνια τρώνε τα πάντα, ενώ τα Πάντα δεν τρώνε τα γουρούνια!

Μια μέρα ξεκίνησε ο μπαμπάς χελώνος, η μαμά χελώνα και το χελωνάκι να πάνε για ένα πικ-νικ σε μια απόσταση ενός χιλιομέτρου. Αφού λοιπόν για να φτάσουν στον προορισμό τους πέρασαν δέκα χρόνια κάθισαν να φάνε.
Εκεί που άνοιξε η μαμά χελώνα το μπολ με τα κεφτεδάκια είδε ότι ξέχασε να πάρει μαζι της το νερό, το λέει στο μπαμπά χελώνο και αποφασίζουν να στείλουν το μικρό χελωνάκι να φέρει από το σπίτι το νερό. Αφού ξεκίνησε το μικρό χελωνάκι να πάει να φέρει το νερό τους λέει:
- "Εγώ θα πάω αλλά εάν φαει καποιος τα κεφτεδάκια δεν πάω."
Μετά από είκοσι δύο χρόνια δεν φάνηκε το μικρό χελωνάκι, κι ο πατέρας χελώνος λέει:
- "Εγώ αρχίζω να τρώω γιατί με έχει κόψει η πείνα."
Τότε η μαμά χελώνα άρχισε να φέρνει αντιρρήσεις, αλλά με λίγη δυσκολία ο μπαμπας χελώνος κατάφερε να πείσει τη μαμά χελώνα.
Σε κάποια στιγμή αφού είχαν φάει από πέντε κεφτεδάκια ο καθένας πετάγεται πίσω από κάτι θάμνους το μικρό χελωνάκι και τους λέει:
- "Έτσι είστε ε;;; Τρώτε τα κεφτεδάκια!!! Δεν πάω για νερό."


- Καλά εσύ είσαι άσχημη!
- Κι' εσύ είσαι μεθυσμένος!
- Ναι, αλλά εσύ είσαι πολύ άσχημη!
- Κι' εσύ είσαι πολύ μεθυσμένος!
- Ναι, αλλά εγώ αύριο δεν θα είμαι...

-Πηρες μερικα κιλα δεν νομιζεις???
-Ναι τα ειχαν σε προσφορα...

Δυο φίλοι έπρεπε να μεταφέρουν ένα πιάνο στον τριακοστό όροφο ενός ουρανοξύστη. Επειδή, όμως, το ασανσέρ δεν ήταν αρκετά μεγάλο, αναγκάστηκαν να το κουβαλήσουν με τα πόδια. Κάποια στιγμή λέει ο ένας στον άλλο.
-Έχω ένα ευχάριστο και ένα δυσάρεστο νέο να σου πω. Ποιο θέλεις να ακούσεις πρώτα; -Το ευχάριστο.
-Φτάσαμε επιτέλους στον τριακοστό όροφο!
-Και τα δυσάρεστο;
-Βρισκόμαστε σε λάθος ουρανοξύστη.

Κωνσταντινα Μ.














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου