ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

<< Πρώτη μέρα στο σχολείο!>>

Ξεκινάν τα σχολεία!Τι χαρά,τι άγχος!Πάντα την πρώτη ημέρα που πηγαίνω στο σχολείο είμαι πάρα πολύ αγχωμένη! Ένιωθα άγχος,επειδή δεν ήξερα ποια/ποιο δασκάλα/δάσκαλο θα είχα και χαρά,επειδή είχα βαρεθεί τις διακοπές αφού,είχα γράψει 20 σελίδες με την προπαίδεια!Και επιτέλους ξεκινούσαν τα σχολεία!!!Μπορεί όμως να ένιώθα άγχος και χαρά αλλά ήμουνα και...πληγωμένη! Όταν λοιπόν μπήκα μέσα στο σχολείο στολισμένη αλλά και περιποιημένη,οι φίλες μου με αγκάλιασαν και μου είπαν τα νέα τους.Μετά από λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι. Όλα τα παιδιά μαζευτήκαμε εκεί και ακούγαμε τον παπά.Για μια στιγμή,γύρισα το κεφάλι μου πίσω για να δω ποια δασκάλα ή ποιο δάσκαλο θα είχα.Τότε είδα μια γλυκιά και όμορφη κυρία να κάθεται πίσω πίσω και να περιμένει να μπούμε στην τάξη. Αργότερα,όταν ο παπάς τελείωσε και ο κύριος διευθυντής μας ευχήθηκε καλή πρόοδο,έφτασε η ώρα να μπούμε μέσα.Και όντως,είχα δίκιο...Αυτή ήταν η δασκάλα μας.Στην αρχή φοβόμουνα λίγο μέχρι που μας μίλησε και κατάλαβα ότι είναι μια κυρία ευαίσθητη,όμορφη,γλυκιά,ότι έχει πλούσιο λεξιλόγιο,ότι έχει <<χρυσή καρδιά>> και ότι πάντα λέει σοφά λόγια...Αμέσως κατάλαβα ότι θα μάθω πολλά από αυτή τη κυρία.Τέλος,πήραμε τα βιβλία μας και πήγαμε σπίτι. Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο στην κυρία είναι η ειλικρίνειά της.Και μετά από τόσο καιρό κατάλαβα ότι είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

2 σχόλια:

  1. Είναι τα πιο όμορφα λόγια που άκουσα ποτέ και δεν μου το χει ξαναπεί κανένα παιδί..Σε ευχαριστώ Ελευθερία μου ..Με συγκίνησες πολύ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία και εσείς με συγκινήσατε πολύ κυρία!Παρακαλώ και σας ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Με πολύ πολύ πολύ αγάπη η μαθήτριά σας Ελευθερία!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή