ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ο θρυλος του αγιου Νικολα

Χρονια πολλα στους Νικους,στις Νικες,στις Νικολετες.....................σημερα θα σας πω μια ιστορια
                                                                           Μια φορα και εναν καιρο ζουσαν 3 παιδια,3 ξανθα,ροδομαγουλα παιδια. Μια μερα η μητερα τους τα ειπε να πανε να μαζεψουνε σιταρι για να να τους φτιαξει ψωμι,αλλα να γυρισουνε στο σπιτι πριν νυχτωσει. Τα παιδια ολη την μερα μαζευαν το σιταρι σε ματσακια.Το δειλινο ξεκινησαν να φυγουν.Περπατησαν,περπατησαν.........μεχρι να φτασουν στο σπιτι. Μεχρι που καταλαβαν οτι ειχαν χαθει. Περπατησαν το μονοπατι και εφτασαν σε ενα μικρο σπιτακι.Χτυπησαν την πορτα.<<Ποιος ειναι;>>ακουστηκε μια βαρια φωνη.<<Ειμαστε 3  παιδια που χαθηκαμε περπατοντας. Θα μας φιλοξενησετε;>><<Και βεβαια περαστε,καλα μου αρνακια>>ειπε ανοιγοντας την πορτα.Ηταν ενας μαυρομαλης αντρας με μαυρα ματια και μια κατακοκκινη ποδια χασαπη. Μολις μπηκαν τα παιδια μες στο σπιτι με μια γρηγορη κινηση τα κλειδωσε σε ενα μεγαλο μπαουλο.7 χρονια η μητερα εψαχνε τα παιδια της. Τοσος ο πονος της και τα δακρυα της,που οι αγγελοι στον ουρανο ηθελαν να της δωσουν παλι ελπιδα.<<Να στειλουμε τον αγιο Νικολαο>>σκεφτηκαν <<εκεινος θα διορθωσει το κακο>>.Ετσι ο καλος αγιος 7 χρονια μετα πηγε και χτυπησε την πορτα του χασαπη.<<Ποιος ειναι ειναι;>>ειπε η βαρια φωνη.<<Εγω ο Αγιος Νικολαος. Θα με φιλοξενησετε;>><<Περαστε,περαστε αγιε εχω χωρο>><<Ωραια>>ειπε ο αγιος<<Θα μου κανετε το τραπεζι;>><<Και βεβαια,χασαπης ειμαι. Εχω χοιρινο......>><<Α,δεν το θελω δεν ειναι νοστιμο!>>Τοτε, τι θα λεγατε για ενα ωραιο μοσχαρακι;>><<Μοσχαρι;Μπα, θα ειναι παραβρασμενο. Θα ηθελα κατι πιο νοστιμο αποψε........κατι πιο αλμυρο!Να,σαν αυτο,που φυλας στο μπαουλο εδω και 7 χρονια>>. Αμεσως μολις ακουσε αυτα τα λογια ο χασαπης εφυγε τρεχοντας!!!<<Χασαπη>>φωναξε ο αγιος Νικολαος<<Ομολογησε την αμαρτια σου και ο Θεος,θα συγχωρεσει>>.Και λεγοντας αυτα πηγε να ανοιξει το μπαουλο<<Αγορια που εκει κοιμαστε,ειμαι ο αγιος Νικολαος,προστατης των καλων παιδιων. Και θελω να σας δω να ζητε!>>. Ακουστηκαν 3   χασμουρητα.....και,σαν θαυμα,τα 3 παιδια ζωντανεψαν. Σαν να ειχε σηκωθει απο υπνο βαθυ,ο Χανς ο μεγαλυτερος,ειπε<<Ωραια κοιμηθηκα!>> ο δευτερος αδελφος ειπε<<Κι εγω!>>.Και ο τριτος ο μικροτερος<<Νομιζα οτι ειμαι στον παραδεισο!>>. Απο εκεινη την ημερα,ο αγιος Νικολαος παραμενει προστατης των καλων παιδιων. Στις 6 Δεκεμβριου τα επισκεπτεται και τους φερνει γλυκα και μικρα δωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου